KWIETNIOWA WYPRZEDAŻ! | RABATY DO -70%

2023-10-02

Fajerwerki w Marketingu

Fajerwerki kojarzą się głównie z Sylwestrem, kiedy we wszystkich miastach świata świetliste efekty rozjaśniają niebo. 

Trudno wyobrazić sobie powitanie Nowego Roku bez pirotechniki.  

Dużą popularnością cieszą się fajerwerki na weselach. Wiele par chce uczcić ten wyjątkowy dzień pięknym pokazem sztucznych ogni.

Również urodziny to doskonały czas aby uświetnić imprezę pirotechniką. 

Sztuczne ognie towarzyszą rozmaitym wydarzeniom sportowym.

Są też elementem takich imprez jak pokazy szybowców, gdzie akrobacje lotnicze w piękny sposób łączą się z pirotechniką. 

Osobne acz ważne miejsce zajmują fajerwerki w biznesie. 

Pirotechnika bywa używana w reklamie.

Może być ciekawym elementem kampanii reklamowej nowego produktu.

Może akcentować otwarcie nowej sieci sklepu. 

Dzięki wykorzystaniu fajerwerków firma może zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów.

To także doskonały sposób żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zaznaczyć swoją obecność na rynku. 

Fajerwerki to również świetny sposób na rozświetlenie eventu firmowego np. rocznicy firmy. Z pewnością taki pokaz sztucznych ogni będzie atrakcją dla pracowników i gości imprezy. Pomoże też umocnić wizerunek firmy. 

Jednym z barwnych przykładów wykorzystania fajerwerków w biznesie jest ogromny spektakularny pokaz sztucznych ogni z okazji otwarcia Hotelu Atlantis w Dubaju w styczniu 2023.

Jak oddziałują na nas fajerwerki?

Zresztą fajerwerki i marketing wbrew pozorom - mają wiele wspólnego.

Co je łączy?

Bez wątpienia psychologia. 

Fajerwerki sprawią, że ludzie czują pozytywne emocje i ekscytacje.

Oddziaływanie fajerwerków na mózg odbywa się poprzez stymulację dopaminy. Dopamina stymuluje ośrodek przyjemności w mózgu. Jej wyrzut powoduje, że czujemy się szczęśliwi. 

Drugim neuroprzekaźnikiem na który wpływają fajerwerki jest adrenalina. Wystrzał pirotechniczny przyczynia się do wzrostu poziomu adrenaliny, co sprawia, że czujemy ekscytację. 

Psychologia i marketing działają podobnie i bazują na oddziaływaniu na te same ośrodki nagrody. 

Kiedy jemy smaczny posiłek, ale nawet kiedy o nim myślimy powoduje to wyrzut dopaminy. To samo kiedy dokonujemy zakupów, ale także kiedy po prostu wychodzimy na tzw. shopping.  Nawet myśl o kupnie jakiejś rzeczy powoduje, że czujemy przyjemność.

Połączenie fajerwerków z marketingiem działa synergicznie i wzajemnie potęguje swój efekt. 

Jeśli chcemy zwrócić uwagę klienta, dostarczyć mu silnych emocji i wzmocnić markę swojej firmy, fajerwerki to doskonały wybór na osiągniecie tych celów.  

pixelpixelpixelpixel